Jag gjorde det!!

Idag i skolan så kom ÄNTLIGEN fc igång och vi kunde då äntligen komma in på ecdl.
Jag valde att göra 1 av 7 provet idag och YES, jag klarade det ;)
Gjorde nyligen testen för modul 7 (andra provet) och fick 71%, och jag hade inte ens kollat i boken innan. Så måndag, tisdag och onsdag så ska jag plugga på de jag hade svårast på testet, sen göra om testet på torsdag om de visas sig att de är högre % då än de va idag så gör jag då andra provet.
Så det känns faktist BRA!!
En uppgift i en annan kurs  är inskickad, imrogon är det den värsta kursen... Undra egentligen hur den kursen kommer att gå =/ Inte direkt höga förväntingar på den kursen inte..

yeye, nu blir de att färga håret sen sova. Woohoo, sovmorgon imorgon ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback