Lördag!

Även fast jag är barnledig denna helg så sover lillan i min säng just nu ^^
Inte direkt att det stör mig :D

Somnade 3 inatt och vaknade utav alarmet som ringde kl 9 för att jag avr tvungen att tvätta kläder.
Sen har jag bara slöat tills eftermiddag då tösen och hennes pappa kom, vi åkte till v-ås och tösens pappa köpte fin fina kläder till lillan.
(När lillan hade bebis stl så önskade jag att hon blev större för att ha de snygga kläderna som då fanns, nu tycker jag att bebis + större stl än de lillan har är fint.. Finns några "fynd" man hittar, men de är då inte många man verkligen tycker är såååå fin, köpte mest för att de är ett måste)


3st tjocktröjor, en skjorta/tunnika, hello kitty stickad klänning, en långärmad tunnika och ett par fodrade byxor.

Både jag och Lillan tackar dig pucko för kläderna ;) haha!


Jag ska strax lägga mig i sängen och kika på film, det får nog bli "Sex And Death 101" eller så blir det "Big Stan" filmer från 2007/2008, så man hoppas på att man inte har sett dessa innan.

Jag är glad, jätte jätte glad. Men dock är de inget man borde berätta här på bloggen.
(Och självklart va jag tvungen att skriva den meningen)

hahaha ne usch, nu blir de film och sen sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback