Snurrig men ack så glad

Just nu är det mycket i huvudet, men inte på det dåliga sättet.

Vi har planerat något VÄLDIGT stort. Jag vill helst börja med de idag, helst igår men dock får man vänta i ca 1 vecka till. Men jag tror verkligen att de kommer bli sjukt roligt, roliga människor och ja.. Kan dock inte skriva så mycket mer ;)

Jag ska lägga undan några tusen lappar för att spara till Oktober då de bär av till Gekås, jag har ju inte varit där på ca 7år?! Men Oktober är en bra månad att åka ner, att börja köpa varmare kläder till lillan, julklappar och även lillans födelsedag och sen självklart saker till hemmet ;)

På måndag börjar jag även att plugga, trots att jag har haft ångest över det så gick jag igenom allt lite idag. Och börja faktiskt känna mig peppad inför plugget. Torsdagar så har jag inga lektioner, onsdagar har jag 2 och resterande dagarna har jag bara 1 lektion. Sen pluggar jag ju en kurs på distans, de skulle vara rätt tragiskt om jag bara fick ett G på den kursen ^^ Då jag kan det mesta redan i sömnen.


Tänk att de faktiskt har gått SÅHÄR länge och de är Nu jag faktiskt kan erkänna vad jag känner.
Men drömma kan man?

Om någon dag så lovar jag att lägga upp bilderna ifrån Neos kalas och lite sånt. Men jag har bara inte haft orken till de. Haft annat att tänka på.

Kommentarer
Postat av: sanna

HUR ska du till gekås?? isåfall lo´var jag att komma och hälsa på dig..:D Om du inte vill komma hitåt i samma veva då såklart. åhhhh va kul:D

2010-08-12 @ 08:56:09
Postat av: Mikaeldagny

Very cool site. I like the floating effect. Good programming on the Guestbook too.

2011-08-29 @ 07:39:43
URL: http://mikaeldagny.blogger20.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback