Som de alltid brukar att sluta...

Annso har pratat mycket om att hon vill ha en tjocktröja, ja lite krav hur hon vill ha en tjocktröja.. Men vi gick igår in i alla affärer i Enk (haha de va många), men de finns Fan inga tjocktröjor. Har de inte insett att de faktiskt börjar bli lite kyligt ute numera??!
Men ja utbudet vi har här i våran H&M är då inte mycket, och kom och tänka på de igår när jag hade tråkigt via nätet, så jag gick in på H&M's hemsida och kikade runt.
Självklart hamnade jag då på barnavdelningen och såg då ett par SÅÅÅÅÅÅ coola skor till lillan.
Och självklart fick jag lov att gå ner till H&M idag och köpa dom. Jag och aldrig läsa på hemsidan utan när saken har fångat mitt öga så ska de verkligen in skaffas, med detta så kom de även ett stort plus, att de var fodrade. Hur bra är inte de nu när kylan komma sakta men säkert hit till våran mellan mjölk land.


SOO IN LOVE!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback