År 2010

Året börjar att gå mot sitt slut och jag kan inte mer än se fram emot och se vad år 2011 har att komma med.
Det är både mycket och lite som har hänt detta år, kan nog bero på att jag bara har varit hemma stort sätt hela året.
Men hur kommer de sig att ALLTID nu slutet på varje år så känns allt så BRA?!
2007 - Min älskade ängel kom till världen <3
2008 - Fick uppleva lillans allra första år, lärt känna sig själv på ett helt annat sätt.
2009 - Började jobba. Jobba ifrån 06:30 - 17:30, så de var VÄLDIGT långa dagar och blev positiv när jag fick reda på att jag skulle bli varslad. Saknade att umgås med lillan.

Och nu detta år då?!
Lillan - Från Jan till nu så har ju allt förändras/förbättras. Språket osv osv. En negativ sak - 3-års trots! :P (men har hört de som har haft ett HELVETE med trotsen, så jag ska inte klaga)
Vännerna - Vissa kom lika fort som de gick. Nu för tiden så umgås jag i telefonen ^^
Jag - Jaa jag är alltid jag. Hata mig eller älska mig. I don't care :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback