De går bra.

Denna dagen känns väldigt bra.
Lillan är på dagis och jag är bara hemma. Fixat med alla de papperna som jag kan, lagt in alla räkningar (eller ja, bytt datum) och har numera läget under kontroll.
Ska bara ta de lungt och kanske plocka undan lite här hemma innan jag ska hämta Tösen igen.
För imorgon blir nog Tösen hemma ifrån dagis då vi ska till veterinären för att katt kräket ska bli av med sina bollar. Mohaha!
Men jag har ingen aning om hur långt tid sånt tar. För vi ska lämna han runt 07:30 - 08:00 och kommer då få en tid för att komma tillbaka för att hämta han. Undra va vi ska göra då under tiden? Synd att de är så tidigt på morgon för jag skulle vilja gå lite på stan och köpa lite kläder. Lite till tös och kanske även något till mig själv.
Eller så tar vi med oss mackor för att gå till ån och mata ankorna. Det lär ju betydligt mycket roligare för tösen än att bara hänga efter morsan medans hon tittar i affärer.

Snart kommer även skorna jag bestälde åt Tösen.
Undra hur de kommer att sitta på hennes fötter.
De vinter skor hon har nu (och även hade förra året) är i stl 20/21 men de skorna jag bestälde va i stl 23.
Just pga att jag vill att hon ska kunna ha dom ett tag, och man vet ju aldrig om de bara säger POFF så växer de en massa.

Tösen kommer bli en riktigt tuffing i dessa skor :D

Kommentarer
Postat av: Tess

Haha vaaa... Leon har strl 21 nu, 22 är liiite för stort men har ändå investerat i att köpa pjucks i den strl till honom... snaaacka om att det skiljer mkt mellan killar o tjejer! o Leon e ju storfot har jag märkt ! haha! Kraam :)

2010-02-25 @ 00:28:46
URL: http://siikavaara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback