Hej Hopp!!

De va inte igår jag skrev här, lika dålig som vanlig på att uppdatera tycker jag.
Just nu är de en del i huvudet som snurrar.
Vad ska jag välja för väg?
Hur ska jag göra?
Ja, osv osv..

En sak gäller ang Tösens dagis. Fick reda på "slutet" (?) idag. De va verkigen inte det jag ville höra. Önskade att de hade gjort mer, lagt mer energi. De handlar faktist om barnen i slut ändan.
Dock är de bara jag som vet av föräldrarna.
Om detta va "slutet" så finns de bara en utväg..
En utväg jag egentligen inte vill. Varken för mig eller för Tösen. Men jag kan bara inte fortsäta som de är nu. För trots allt så är de jag som är mamma till Tösen, bara jag som kan välja för henne nu.

För övrigt då, tatueringen som gjordes i fredags kliar satan och jag får panik. Like always!!! Och på tal om tatueringar så lägger jag en stor tanke om syster om ca sådär 1 timma :P

Hehe jag måste även berätta en rolig (och SKÖN) sak tösen har börjat med.
Om dagarna så brukar hon sova middag men ibland inget alls.
Beror helt på vad vi göra, hennes humör osv.
Men när vi tex bara är hemma och hennes griniga humör börjar att komma.
Som alla mammor vet så blir man inte på så jätte bra humör själv när man har en gnällig unge hängandes PÅ en och vill göra allt, fast de inte vill. Haha, ja det är man ju rätt van vid ^^
Men nu förtiden så efter ett tag så kan jag säga "Men om du håller på såhär får du faktist gå och sova" haha då brukar hon självmant gå in och lägga sig. That is Niice!
Så nyss gick och in och la sig i sängen och sover nu så sött så.

Nästan vecka blir dett komma ihåg och göra saker på tisdag, onsdag och torsdag.
På Torsdag så blir katt jäveln av med bollarna, mohahah!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback