Njuter!!!

Än så länge så tycker jag att de är sjukt skönt att bara få vara hemma.
Att gå hemmifrån 06:20 och komma hem ca 18:00 till att vara hemma hela tiden.
Den tiden man får, att göra de som måste att få umgås med tösen(!!).

Märker att tösen äter bättre, kanske kan de beror på att hon numera hjälper till att laga mat, skala löken osv?
Kanske kan de beror på att de inte finns någon stress alls längre?
Maten är på bordet över 1 timma tidigare än innan.
Hon har även börjat att säga till att hon är hungrig, att hon vill ha mat.
Ååååh, första gången hon gör det. Känner en sån lättnad! (Att hon känner hungern, som jag ej gör)

Efter vi åt frukosten idag så gick vi till Jenny för att låna Neos pulka.
Vi åkte i Svedja (stavning?) backen. Först åkte jag, sen ville tösen åka med frugan och sen ville hon inte åka något mer. Hon fick bestäma vilken väg vi skulle gå så de va mot Ica. När vi väl va där så kom Frugans mamma så de va hej då till Frugan. Jag och Tösen traskade runt och åkte lite mer pulka i backen bakom blomstra.
Sen gick vi hem, käkade gröt och strax efter kom Jenny och Neo.
De lekte en maaassa!! Sen lagade vi mat + så bakade jag, Neo och Tösen. De va ju sjukt duktiga! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback