God Morgon, God Morgon!

Idag har jag sjukt ont i mina händer, speciellt tummarna.
Ja så går de när lilla jag ska vara händig ;)
När jag vaknade igår så ringde jag mamma och frågade om hon ville åka till Hälla, så det blev av.
Köpte saker på Rusta, Nordik, Ikea och Coop bygg. Så de blev ju en del som följde med mig hem :D

Så igår höll jag på att fixa i köket, tog ner allt, målade, satte upp saker. Men nu är de näästan klart. Fattas siffror som jag ska ha på väggen.

Precis när jag var klar så kom Elin.A sen kom resten folket. Inte så många och man märkte att typ alla va sjukt sega. Så de blev en seeg lördags kväll/natt.
Jag satt och fixade med löshåret typ hela kvällen och natten.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vill ju se köket juh??? Hur blev det. Kram

2010-01-31 @ 17:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback