Söndag

Vi har nyss badat här hemm och ska snart kolla vad man själv ska ha på sig.
Tösen borde nog sova lite, men det kommer nog inte att hända. Iaf inte i denna lägenhet just nu :P

Runt 1 så ska vi vara hos mamma/mormor för att fira min lillebror som fyller 18år idag.
Han är ju lite rolig, i fredags så åkte jag och mamma samma tåg så de skulle köra mig till tösen dagis. Så vi va tvugna att gå upp till dem för att hämta nyckeln osv osv...
Så kommer min lillebror där
"Snart fyller jag 18år. Då kan jag köpa ut energidrycker till mina kompisar"
(Tydligen är de 18års gräns inne på coop)
Haha ja, de va väl inte de första man själv tänkte på när man skulle fylla 18år :P


Kommentarer
Postat av: Anna

vad är ditt lösenord till bilddagboken ? =) vill gärna se fler bilder på tösen :)

2010-01-24 @ 12:03:38
Postat av: tragikomedi

Hahaha jag har själv tänkt på den där åldersgränsen! Tänk om man skulle köpa energidryck och vara tvungen att visa leg. Jag skulle nog känna mig jävligt förolämpad :p

2010-02-01 @ 16:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback