Tisdag

Sitter här och har nyligen fixat alla räkningar, kollat på kurser jag vill gå på och lite så.
De känns bra, idag.
Allt kommer som de kommer och jag få bara acceptera läget.

Frugan ligger här i soffan och tittar på 2½ men. Ska själv börja titta på det snart :)

Denna vecka är det och kommer bli mycket att göra på jobbet. Pjuh kände mig helt död när jag gick ifrån jobbet idag.


Jag vet att folk klagar på att jag typ aldrig skriver längre, men de finns verkligen inget att skriva om.
05:40 vaknar jag
06:20 går vi till dagis
06:30 lämnar jag tösen
06:45 kommer bussen
07:10 kommer tåget
07:47 kommer bussen
08:00 på jobbet
blalala
blalala
blaa
17:15 hämtar tösen på dagis

hem, laga mat, äter, natta tösen och sen är jag helt död..
Så har min vardag sett nu på ett bra tag. Just därför de har varit sjukt dött här...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback