11 Juli 2010 (Och lite till)

Hej gott folk!
Jag har varit mer än sämst på att uppdatera, men vi skyller på att de är så fint väder numera att man inte sitter vid datorn lika ofta ;)

Mitt paket med alla handdukar, påslakan och de kom i veckan.
Så nu är det leo delux i badrummet ;) Och ännu snyggare vid sängen.

(Bilden tagen med mobilen)

Vad har man gjort mer? Varit ute, färgat håret, och ja.. umgåtts med vännerna.

Jag och mitt röd/orange hår ;) haha

Idag va de även kalas för Tösen här hemma. Egentligen skulle de ju inte bli kalas för jag ställde in allt början av veckan. Saker som skiter sig, saker man såg i fram emot och så mens på det.. Det funkar inte så bra ;)
Jag sa till alla att de inte blir något, men först sa Tösens pappa att han ändå kommer upp, sen sa mormor och syrran att de också kommer upp så då va de bara att acceptera och låta de folk som vill få komma.
Gjorde inget större stå hej, som jag hade planerat. Men det blev en bra dag, lugnt och bra.
Tösen öppnade sina presenter utav mig den kvällen jag ställde in allt, presenterna bestod utav
trä bröllopstårta, trä mackor, trä klubbor, trä glassar, skor, kitty vatten flaska osv.
(Hon fick även 2 klänningar idag utav mig)


En prinsessa bok som har massa små sagor när man öppnar den.
En "hamster" i en boll
Utav Elin, Jimmy och Isa



Kläder, pussel, nagellack och skrållan. (Fick även en väska, låtsas örhänge och halsband)
Utav Mormor, Morfar och morbror Jimmy


Kritor (och ett block med massa papper)
Utav Malin och Hannah


Cykel stor till dockan och trä "rull" tårta
Utav Jenny, Neo och David.


Denna bröllops tårtan fick hon. Tösen var så söt när hon öppnade paketet och såg brudparet direkt då säger hon -"Mamma titta! Mamma och pappa. Fiina" Haha!

Sen efter kalaset idag så åkte vi ut till Bresse och badade, väldigt skönt att ta sig ett dopp efter idag. De var så sjukt jävla varmt fast jag har försökt att få lite korsdrag här hemma.



Tösen gick även sin sista dag på dagis i Torsdags innan sommarlovet. Undra va hon kommer känna när hon börjar igen då alla de stora som hon har gått med i 1½ år slutar nu. Och helt plötsligt så tillhör hon inte den minsta gruppen längre. Hennes kompis R kommer börja på henne dagis då. Så som min tös har tjatat på henne och hennes mamma så kommer nog tösen bli AS glad när hon ser att R går på samma dagis.
Så "Semester" har vi nu. De känns faktiskt väldigt skönt!!
Ingen måsten om dagarna, vi tar dagarna som de kommer och bara njuta för fullo.
Kanske bli de någon tripp någonstans. Hennes kära fader ville de :)

Imorgon blir det kanske att träffa Linda?!
Men tösen vill iaf cykla med sin docka. Så de ska iaf hon få göra.

Hoppas ni nu nöjer er med denna uppdatering ;)
Vet ju inte när nästa kommer.

Kommentarer
Postat av: Thorvilje

Hi there and nice greetings from Germany. I saw this really good site and thought to sign the guestbook. So keep up the good work - I already added the site to my personal favorites.

2011-03-07 @ 09:29:15
URL: http://thorvilje.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback