Hej igen!

Har inte suttit något vid datorn när jag har varit nere i Norrköping. Och den moderna mobilen jag har nu så kan jag inte skriva blogg inlägg.. Men här är jag, i Enköping igen.
Kom ju hem igår, men jag va så trött och humöret va inte på topp så orkade inte skriva något då.

Midsommar va liksom helt lagom, och de var helt Okej. :)
Sen har vi mest tagit de lugnt, solat, badat, hoppat osv osv :)

Rätt så IRRITERAD på alla paket man har beställt.
Säng borden har jag fått.
Påslakan, handdukarna osv skjuts fram hela tiden. Nu står de att v 27 så ska de levereras. Ja de tror man ju inte på längre..
Sakerna till tårtan har strulat sig. Hade fått ett mail att paketet hade skickas den 14:e men har sen inte hört ett bajs om det. Jag mailade igår - inget svar. Ringde idag - inget svar. Skickade då sms och fick ett spydigt sms tillbaka. Att hon inte va på kontoret fören på måndag. Inget Mvh inget sånt alls.. Gör man så? Om man har ett företag att sköta så ska man väl sköta om sina kunder.
Ne fy fan, aldrig mer ska jag beställa hos Dekorera Mera iaf.
Nu ska jag bara bråka och ha mig tills jag får mina saker, för de är redan betalda!!
Fick ett mail idag ang Leo plasten att de skickades idag, så de kommer förhoppningsvis snart.


När jag satte upp "sängborden" idag så bara blää på väggen som är helt tom. Så ville jag ha Canvas tavlor, helt vita. Vet att mamma köpte på ÖB för ett bra tag sen så jag trallade dit. Inte fan hade de några där. Frågade även om dom och då sa hon att de har slutat att levererats tills ÖB...
Gaah!
Men får försöka att få tag i såna, har en lite rolig plan gällande dem. :)

Ja, sen är de lite till... så mitt humör har verkligen åkt berg o dal bana hela nu..

De kommer ett inlägg med bilder efter detta inlägg, sen blir de att lägga sig i sängen och titta på filmen Farsan och sen om jag är vaken så blir det Remember Me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback