God morgon.

Igår och idag har faktiskt varit relativt bra på morgonen, då jag vaknar utav väckarklockan och Tösen sover än. Skönt.
Idag blir det möte, 2 olika. Så lillan får gå på dagis lite längre idag.
Men önskade att man fick sova lite längre. Pimpla Energi dryck så kanske de blir bättre ^^
När möte 1 slutar så ska jag träffa Bullen som sen är med mig även under möte 2.


De är rätt mycket nu som har hänt, speciellt efter när de tog slut mellan mig och Krull-Emot ^^
Varför försökte man gott göra sig då för en viss person? Varför låg allt just hos mig? När den personen inte alls är en ängel och gjort även "samma" fast fler ggr..
Så... Är trött på att gå efter andra, när ska jag få göra det jag vill?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback