Här är jag....

Jag har legat i sängen i 48 timmar i storsätt.
Jag gick ut lite idag då tösen va tvungen att även få röra på benen.
Mammas lilla älskling, har tyckt såå synd om dig. Men du har varit världens ängel!

Igår kväll så tog jag tempen på mig själv - 38,9. Så ja de är inte så konstigt att jag mår som jag gör. Hela kroppen känns som ett stort blåmärke, halsen och huvudet värken som tusan...

Tösen pappa kom idag och hämtade tösen, tack tack tack!!!
DOCK fick jag nyss ett sms där de stod att tösen inte mår bra. Faaan!!!
Drabba mig, men inte henne =(

Vi få se hur de här går...
Ja, nu skrev jag lite iaf. Nu ska jag tillbaka till min position i soffan som jag har haft sen runt 3 =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback