Tankar - Boys Boys Barn

Jag tycker de är mer än skönt att vara singel, tyckte de innan jag träffade "Frugan"/Emo-krullet och tycker nog mer om de nu efter ^^
Jag kan inte sticka under stolen med att jag faktist typ Hela tiden tyckt att han ser bra ut (Av någon konstig anledning? haha), men ja lite manligare trodde jag faktist han va ^^. Toffel nr 1. Stackarn som STOD ut med mig så länge, för de 1-2 sista månaderna va jag INTE snäll direkt.. De roliga är, att han fortfarande är lite tofflig ;) hahahahaha!!

Men annars? Jo visst fan flörta jag med killar, men de är inge mer än bara flörta.
Som mamma så tänker man ju också ett steg längre. (haha och jag som träffade Emo-krullet?)
Tösen har bara märkt av 2 st som har varit här. Hennes pappa och Emo-krullet. Men de andra håller jag verkligen utanför.
Vill ju inte direkt att Tösen ska träffa alla nya man träffar, för att i andra sekund när hon får upp förtroende för killen och jag då byter kille.... Ne usch, Tösen har INGET med vilka jag träffar. Och de ska vara seriöst innan jag ens presenterar de för varandra. Viktigt viktigt!!! Och HELST då inte här hemma de första stunderna. För vill att lillan ska acceptera han innan jag tar hem han i vårat hem.

Men just nu så vill jag inte ha förhållande.
Jag är starkast själv!
Dock är de ju så att jag verkligen VILL ha ett barn till. Vill ha max 2, sen är jag klar :)
Jag vill ha ett barn till, men ändå vara själv!!! Men jag vill inte ha 2 barn med 2 olika pappor.
Hoho, tösens pappa? Är du på? Tyvärr är han ju inte de. Han är ju ute efter de där putti nuttiga familje- mamma, pappa & barn saken. - ÄCKEL!!! :D

Eh orkar inte skriva, kika på film..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback