En braig dag!

Dagen idag har varit en bra dag.
Vi gick ner på stan för att träffa Elin.A och sen mötte vi upp Maskan :)
Gått i affärer, pratat och tagit en fika.
Tror nog alla va lika sega, alla förutom Tösen dårå ;)

Tror verkligen inte att tösen har klagat idag heller.
Hon sov ca 1 timma sen väckte jag henne, det är ju så tråkigt när hon sover.
Så hon fick en klubba utav Elin sen så gick vi in till Paus och hälsade på Sara som jobbade och där fick hon änu en Nalle utav Sara. Sen så fick hon en studsboll utav de pengarna hon hade i sin väska och sist men inte minst så fick hon fika utav Maskan.

Vet inte hur många gånger Tösen ville ha en "bamse bamse kram" utav mig påvägen hem. Haha, så sött:D

Tösen sover och jag sitter här och tittar på tv och surfar runt på nätet.
Har hittat så sjukt mycket som jag vill ha, som förmodligen inom några månader även Kan köpa:D
Glad eller glad?!

Jag börjar verkligen känna mig glad igen, bara en sak som fattar och jag hoppas beskedet kommer snart ;)

Imorgon så blir tösen hemma ifrån dagis, IGEN! Haha snacka om att hon går på dagis lite till och från nu när jag är hemma.

Mammas lilla troll <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback