Tavla

Ja ni som har läst de senaste inlägget, och speciellt ett lite längre ner då jag skrev om att jag funderade på att ha en tavla vid bordet + stolarna i tösens rum.
Med tanke på att just den väggen där bordet + stolarna står emot så kommer de nästan bara vara ett "kök" och första tanken som kom upp då va cupcakes.
Bara för att jag gillar cupcakes saker ;)

Kikade runt lite på nätet.
Just Tavlor va de dåligt om, sen gick jag över till tyger men sen blev de bara att jag klickade runt för jag hittade annat skoj (like Always) men så hittade jag denna kasse.
Att den är plastig och det kommer då inte göra så mycket då jag spänner kassen på kartongen innan jag sätter på ramen runt om.

Bara för 29kr så va de fan inte dåligt!!
Och den va ju så sjukt söt :D
Eller vad tycks?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback