Är de lagligt att vara Såhär trött?

Jag är trött, jag är jätte trött.. Jag har varit trött hela helgen.

Igår när jag och lillan skulle ut så såg jag Binda, och hon märkte också på vilket humör lillan va på så jag frågade henne om hon ville ha henne. Men poff så slutade det med att Bindas syster hade både Elina och tösen hela dagen.
Iof så satt jag också ute hela tiden men Tösen brydde sig inte ett smack om mig.
Vi gick ut runt 11 och vi gick hem vid 5 så en hel dag för lillan ute och lekte. Och jag hade då hoppas på att hon iaf skulle sova lite längre, jojo att jag ens hoppades på de..... GAH!

Fick även ett samtal igår som varade i över 2 timmar. (trevligt, trevligt) Sen va de bara god natt..
Tror att vi snart ska ut, för så som min unge är nu så är de inte så lägligt att vara inne och gå varandra på nerverna ännu mer..

Vart är världen Enköping på väg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback