...

Hox flux så vart allt annorlunda?
Eller ja, vid detta lag så är de ju till de bättre.
Sängen som skulle bli min i slutet av denna månad (?) blir nu inte fören om ca 2 månader. Men de gör inte mig något, då jag kommer få säng och allt de andra på samma gång :D Meeeee like!
Tösen sover sen en tid tillbaka och jag sitter bara här, huvudet är tungt och jag är ruskigt trött.
Men ska iaf vika tvätten, då jag även ska tvätta all lakan och allt de andra imorgon.

Jag hittade as coola soffor igår när jag och Mixx kikade runt på nätet.

Cool eller vad??? :D
Eller ja, de är ju mest färgen som är cool :D

Men skulle fan vara KLOCKRENT att ha denna soffa i vardagsrum :)
Som de flesta redan vet nu så går vardagsrummet ju i vitt/svart/rosa :D

Kommentarer
Postat av: Sofia

Var hittade du den soffan? Superfin ju :)

2010-05-09 @ 20:23:24
Postat av: Nina

hejhej! tänkte bara tacka för den fina bodyn som ja vann hos dig. min vän kommer att bli såå åglad! den kom nu i veckan! verkligen super fin!

tack igen! kram nina

2010-05-09 @ 22:10:37
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Nina

ja det vart en större, men det gör inget. så länge den inte är mindre.. dem kommer ju att växa i den iaf =)



tack igen!

2010-05-10 @ 16:13:20
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback