Godmorgon Tisdag!!

Godmorgon, gott folk.
Vi vaknade tidigare än va jag hade sagt alarmet på. Men jag är iaf huffsad pigg nu.
De är bara att klä på lillan och sen ska vi gå till dagis.
Jag har flätat lillans hår, tagit på mig kläder + sminkat mig.
Dagens smink: Rosa och lila =) Jag gillar min palett med alla färgerna.

Igår hann vi med mycket under dagens gång.
Vi vaknade runt 9, då blev de frulle och strax efter började jag göra iordning pannacotta.
Sen gick  tiden och de va dax för lite lunch. Vi gick sen ut och lekte en massa! När vi kom in sen så satte vi oss på balkongen och åt pannacottan.
Sen badade lillan, jag färgade håret och damsög och tvättade golven. Efter det så gjorde vi hemma gjord pizza, mumms!!
Och efter det så gick vi ut igen och lekte. Eller ja, jag lekte inte alls lika mycket denna gång som första :)
Sen va de natti natti för lillan.

Jag har massa bilder på kameran som jag borde lägga in på datorn, fixa och sen ge över till Linda Binda.
Men sen måste man ha orken också :)

Idag går tösen längre på dagis än va hon har gjort nu, jag ska på möte ifrån 10 till 15 ca.


Sötisen igår :) Med toffsar och keps

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback