Hoppas på bättre..

Som linläggt under så vaknade både jag och tösen på helt fel sida idag. Och tyvärr varade de under dagen. Vi va verkligen inte på humör för någon utav oss.
Vi gick till Annso en snabbis och strax efter det så mötte vi upp Maskan för att sen gå ner till ica i regnet och sen hem hit. Sen strax efter det kom Annso hit :)
Strax innan Annso kom så berättade jag för lillan att S skulle komma. Och jag satte på henne pyamas och hon blev rasande för hon skulle ju träffa S. (Våran rutin är när hon får pyamas på sig så är det läggdags och sen borsta tänderna för att sen sova) Självklart träffade hon S och lekte lite innan de va dags för sängen.

Jag hoppas på att vädret är roligare imorgon, så vi kan få komma ut och leka lite. Behövs verkligen! För både mig och lillan. Vill inte att vi ska vara gnälliga mot varandra imorgon också.
Eller om de är fult att vi hittar på något roligt inne. FÖRSLAG??
Kanske ska göra fler halsband och armband, fast hon har SJUKT mycket nu. Men kistan som hon ska få på namnsdagen måste ju fyllas ut :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback