Nice måndag

Idag har vi hunnit med mycket, men ändå inte stressat. Så skönt!
Började med att vi tvättade kl 11 och sen så gick vi ut på gården och lekte lite. Lillan ville cykla och de gick ju jätte bra denna gång, hon trappade på som bara den. Visst måste jag dra cykeln samtidigt men de är bra framsteg sen sist.
Sen fixade vi med tvätten, gick ner till ica, gick hem och åt lunch. Sen hämtade vi tvätten och kollade på film. Jag somnade. ^^ Sen städade vi, tösens rum och köket. Så nu ser äntligen lägenheten fresh ut.
Jag börjar fundera starkt på exakt hur jag vill ha i lgh. De är MYCKET jag vill ha. Men på något sätt så känns de ju bra att man inte är 100% klar, för vad skulle man då göra? :)
Sen blev de middag och barnprogram och nu sover lillan.
Tänkte ta mig ett bad. Om jag orkar.

yeye finns inte så mkt mer att skriva..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback