Nu då?

Vad ska man göra nu då? Imorgon är de inga måsten, lämna lilla på dagis kl 9 sen har jag inget alls planerat.
Kommer förmodligen umgås med Binda och Elina. Men tillbaka - Nu då? Bloggen är klar, kl är inte mycket^^
Man kanske ska kika på film?! Blev sugen på popcorn - jävla Binda :P

Några bra filmer någon kan rekommendera? Känns nästan som man har sätt alla filmer som finns ute. Juste Binda rekommenderade en film. Kanske ska ta och titta på den :)

Shit va alla fyller år vid den här tiden. Ida, Riley, Liam, Sami, Elina.. Ja de är nog tom någon jag har missat. Och mitt i allt detta ska man även försöka att tänka på lillans namnsdag som är den 11 juli.
Längtar en massa :) Har ju funderat på om de ska vara maskerad. Min mamma skulle sy en elefant-dräkt till lillan, hahahaha sååå sött! :D




Haha, DU skriver om mig på din blogg? När du själv skriver att du inte har något med detta att göra. Ja, är de då jag som inte har något till liv? Ne du.. Jag förstörde inte för henne, hon lyckades bra med det helt själv ;)
Haha, förlåt men jag var bara tvungen.

Kommentarer
Postat av: syster fia

du glömde skriva att en utav dom världefullaste personen fyller år i morgon....jo min son

2010-05-26 @ 06:55:08
URL: http://famedling.com
Postat av: syster fia

ojoj såg ju att du hade skrivit med honom de e ju klart att du aldrig skulle glöma honom:-)...ja har jobbat natt så jag skyller på de...hahaha puss

2010-05-26 @ 06:56:13
URL: http://famedling.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback