Rubrik - Tisdag!

Nu sitter man här, precis kommit ut ifrån duschen.
Idag då - Varit på möte, hämtade lillan på dagis, va ute på gården och solade medans barnen lekte, gick hem, åt en MUMMS middag, Umgicks med sara en snabbis, natta tösen och ja sen inte så mycket.. Eller?
Tog ett tag att natta tösen idag, tror hon va allt för övertrött.

Fick ett mail nu på kvällen utav att kläderna jag beställde igår är skickade. Massa GLAD!!
Så de finns en stor chans att jag även kommer se lite snygg ut när vi tar en tripp ner till Norrköping i helgen :D
Jo juste, i helgen ska jag ner till Norrköping. Haha! Har vetat de sen för nån vecka sen :)
Träffa Syrran + Barn och även brorsan och lill killen. Ska bli SÅÅÅ roligt. Längtar så sjukt mycket.
Och snäll som jag är så ska jag passa på att köpa alla godis nyheter till syrran :D

Kommentarer
Postat av: systerfia

längtar:-)...inte bara efter godiset ehehehe

2010-05-11 @ 22:58:43
URL: http://famedling.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback