über dag :)

Idag har jag myst en massa med min Maskan :D
Vi har suttit på balkongen och pratar, pratar och pratat.
Ätit mat och sen blev de ost och kex som stod på bordet. En massa mumms, och älskar att ha Maskan omkring mig. Man kan säga precis allt, hon är så lik mig. I Like it.

Min granne plingade på dörren (Ja, HON). Jag vågade verkligen inte öppna och sen plingade hon änu en gång. Maskan gick då och öppnade och hon sa då att hon va utelåst och undrade om hon kunde hoppa mellan balkongerna. Hon sa även till Maskan "Fråga om det är okej för hon som bor här" så ja, de va väl ok. När hon gick förbi i hallen så hör man henne "Tack snälla granne"...
Lite läskigt är de nu att ha balkongen öppen..




Blev även varit Riktigt förbannad på en VISS person idag.
De va väl mindre än 1 vecka sen vi satt ner och pratade om PRECIS detta, jag sa EXAKT va jag tyckte om detta. Att jag verkligen hatar DET.. Skummaste, du säger då sen att du verkligen håller med osv osv. Att du inte förstår de som gör så.
Men ändå gör DU så? Emot mig, som du hela tiden har sagt att jag är en "äkta vän". Man ska behandla folk som man själv vill bli behandlad är det väl?
Med tanke på att jag sa FÖRST va jag tyckte, eller ja som du egentligen visste.. Men ändå brydde du dig inte? Eller jo "förlåt" fick jag... Men man säger FÖRLÅT till något man ångrar, och inte gör om de.. Inte då du är mitt i DETTA och tänker fortsätta att vara "där"...
Är så sjukt jävla trött på detta!!!!
Har du verkligen ingen själv respekt? Eller någon respekt alls för dina "vänner"?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback