Ullis i ett nötskal ;)

Ullis i ett nötskal, de är fan jag!
Jag köpte idag på Maxi scart, s-video och ljud kablar för att jag ska kunna se på film på tv igenom min datorn.
Lilla söta Tyra tog ju sönder min förra ;) haha!!
Jag höll på och höll på, jag fick bild och de men de vart svartvitt. Och efter en BRA stund så tröck jag på en knapp på fjärrisen och POFF :D hehe.. Jag har 2 scart utag på tv och en s-video fram på tv.
AV1, AV2 och AV3... Katching.. Jag hade tryckt in scart kabeln i AV2, så inte tröck jag på den knappen när jag väl va på AV2 på tv. Men när jag "råkade" göra de så kom de "AV2S" haha och så funkade de.
Tänka sig att man håller på och håller på, blir irreterad för inget funkar fast man vet att de är sån simpel sak.. Och så va de bara att trycka på knapp fan igen :D haha!!

Nu funkar de också, räkningarna är nu inlagda..
Ska snart lägga in lite bilder.. Orkar jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback