1 oktober

Nu är Oktober här - Officiellt Höst dvs säga. Ja, sicken tur att man knäppte Höst bilder idag då ;)
Snacka om att hjärnan är inbyggd vilken ordning alla födelsedagar och jul och sånt är. För idag, dagens efter födelsedagen så fick jag världens längtan efter Julafton. Att få sätta upp min fina rosa julgran :D
Jag längtar tills snön kommer, de  blir så ljust och så mysigt ute, tända massa ljus inne och bara krypa under täcket.
Åååh jag gillar vintern!!! Dock hatar jag att frysa.. Hmm schizofren?

Jag undrar hur julafton kommer se ut detta år?! :S
På ett sätt känns de som att julafton har tappat sin "glans", känns som att allt är ett Måste. "Traditionen". Man kan liksom inte ta allt som de kommer.
Men förra året va de sjukt mysigt på morgonen, då jag hade fixat jul frukosten och vi då väntade på Tösens pappa som sen kom. Efter frullen så badade tösen sen öppnade hon sina julklappar från oss och sen när vi kände fört så åt vi resterande maten..

Nu var de med detta kvälls funderingar...
Dax att krama om lillan som ligger i min säng :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback