Armband

För mindre än 1 vecka sen så kom jag in på en blogg med massa smycken och jag som hela tiden har velat ha armband. Men om jag väl hittar något as snyggt i affären så är de alltid TOK för stort för mig (jo jag och mina små handleder) :D
Men på den bloggen hittade jag 2st armband som jag fastnade för.
Ett armband med berlockerna - rakblad, skelett, handbojor och säkerhetsnål - SÅ JAG! :D
Och de andra var med berlockerna - 2 hjärtan med texten "Made with love", en måne som en liten ängel ligger på, barnvagn, nappflaska och en stående ängel - Självklart är den för min lilla gris! :D


280kr för dessa två + frakt.
En BRA mail kontakt, snabb leverans, varan är som det beskrivs på hennes blogg.
Massa bra!!

Rekommenderar starkt:
Frostilja Design

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback