Buuuh

Idag är det rent ut sagt en JÄVLA piss fitt dag!!!
Funderar på att springa ner på ica för att gå i min ensamhet. Jag, musiken i lurarna och huvudet som snurrar.
Är verkligen inte på humör alls, allt har verkligen skitit sig!!!
Blev inget med att sitta under nålen osv os...
Fick redan på att dagis korten har kommit, men ville inte gå förbi dagis och hämta dem då hela dagen är dömd att misslyckas...

Fyyy fan va jag saknar Lillan just nu.
Efter denna jävla dagen så önskade jag att man hämtade den glada lilla tjejen på dagis som alltid ger mig en bamse kram och tar mig i handen.
Vill ha hennes bus, hur hon får mig att le och må bra.. Vill ha henne här nu!!!!!

Ne usch, toa besök och sen ner till ica.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback