Hej, lever jag?

Jag är verkligen sjukt trött, hur kan de vara acceptabelt?
T.om. så trött att en viss person bad mig sola solarium (tack du!!), för att jag såg likblek ut.
Så trött att jag har varit världens osocialaste människa idag.

Hade lektion på morgonen och sen mötte jag upp packet - Binda, Elina, Sanna, lilla Nathalie och Nathalie. Fika medan barnen visade att de fanns :P
Efteråt gjorde vi några ärende.. OOOOH!! Fan va jag hatar försäkringskassan. Vissa är då fan dum i huvudet och DUM förklarar mig när jag vet att DE vet..
Sen vart de skola igen - prov.. BUUUUUH!
Ringde Binda (då dom hämtade lillan tidigare ifrån dagis), kom hem och strax efter kom hela packet upp igen (Förutom Sanna och lilla Nathalie)
Sen, höll på att DÖ! Av ren trötthet.

Jo är väl dum i huvudet då jag buhuar mig med att jag är trött och ändå sitter vid nätet..
Meeeeen... Kommer inte kunna sova, väntar ju på...




Tänka sig att denna lilla tösen är just den tösen som ligger i sin säng under detta tak.
Helt oförståeligt!!

Denna oskylldiga lilla tjejen till den hon är nu. Haha ja mycket har hänt kan jag säga er!
Hon VET allt vad hon vill och KAN säga ifrån ORDENTLIGT!
Hon är en jävel på att ignorera när hon inte orkar lyssna ^^
Hon hennes blickar.. oj oj!! :)
Hahaha, men jag kan även lova att man skrattar så gått åt henne :P hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback