Innan jag stänger ner...

20st sanningar jag inte tror folk (de flesta) vet om mig!
  1. Har alltid velat se annorlunda ut.
  2. Gråter när jag blir arg/besviken/sårad osv.
  3. Är uppmärksamhets krävande.
  4. Har 3st äkta vänner. (En i Gbg, V-ås och en i Gävle)
  5. Har svårt med andras barn.
  6. Sms och telefon nörd.
  7. Svårt att släppa in folk.
  8. Verkar alltid stark inför andra.
  9. HATAR mina öron!!!!
  10. Ska alltid få som jag vill.
  11. Känner mig utnyttjad/som en leksak  (dock tillåter jag de också)
  12. Skrattar när jag är rädd.
  13. Får panik när jag blir tvingad att göra något.
  14. Svårt att säga nej.
  15. Känner mig inte älskad i min familj.
  16. Kan inte lita på någon till 100%.
  17. Saknar att vara kär
  18. Saknar att känna mig speciell.
  19. Hade svårt för grisens näsa de få första timmarna i hennes liv.
  20. Jag är en lat morsa.
Hoppas ni har haft en trevlig läsning...
Eh nu ska lillan sova, idag får hon mysa med mig i min säng.
Jag ska nog lägga mig i sängen jag också och försöka plugga lite..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hade svårt för grisens näsa de få första timmarna i hennes liv.



VAAAH FÖRKLARA LITE MERA

2010-10-13 @ 23:12:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback