Julklappar + Födelsedags presenter

Ja, som sagt det är ju inte långt kvar till jul. Liite smått ångest kanske?! ;)
2 månader + 4 dagar då är de dax. Och sen strax efter så blir de grisens födelsedag.
Och de jag vill är att lillan ska känna av skillnaden på julafton och födelsedags presenter.
Och att hon får det hon verkligen vill ha.
Jag anser att kläder är inget som jag skulle fokusera på att ge som presenter. För kläder köper jag i storsätt varje månad, just för att hon behöver det.
Men julafton + födelsedag är hennes dag, dvs då ska hon få det som hon älskar mest - leksaker. :)

Jag har nu redan köpt en massa :) (mer bli det)
En "balja"

En sån men i rosa.

Hello Kitty lego, "I Drömmarnas trädgård"-gubbar, pussel, dockkläder + blöjor.

Sen beställde jag idag:


Sen också:

Hello Kitty adventskalender


Sen ska jag även köpa lite mer ;)
Lite mer lego och lite filmer osv.

Kommentarer
Postat av: ellen

Å vad fin smyckesskrin med mumin! Var har du köpt den? Arre ÄLSKAR mumin, inte för att han behöver ngt smyckesskrin ;) men ändå fint var det :)

2010-10-20 @ 22:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback