Osexigaste?!

Gick in på Egoinas hemsida och lyssnade på hennes egna Radio. Där svarade hon på vissa av frågor som folk har ställt tidigare till henne.
Hon fick en fråga som lydde - Vad tycker du är de mest osexigaste med en kille?
Hon svarade att hon tyckte de osexigaste var att om killen skulle vara mer tjej än henne, ta längre tid på sig att fixa sig osv.
Delvis håller jag med henne, men ändå så vill man ju ha någon som bryr sig hur de ser ut..

Jag kan säga att de osexigaste jag vet är killar som super.
Om jag snackar med en kille för första gången och frågar vad han gör på fritiden och om hans intresse. Om han ens skulle nämna "festa" så skulle han gå feta bort.
Jag snackade med en kille på msn igår, har inte snackat med han på flera flera år. Han frågade vad jag sysslar med nuförtiden och jag berättade då att man har en dotter osv. Och när jag fråga tillbaka så "festa". Jag kommer ihåg att det svaret han gav mig igår, gav han för flera år sen då de var första gången man snackade...

Visst festa nån gång så IBLAND. Men de känns som alla man känner och har runt om sig är det verkligen att supa varje helg =/ När är man för gammalt för sånt? De jag känner är från 20 - 30 år gamla men ändå på samma nivå när de gäller att supa...
Vad jag tycker så visst sup skallen av dig, få karate fylla osv när man är under 20år. Men sen tycker jag att man är vuxen nog....


Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller med till 100% / J.k

2010-10-03 @ 13:35:12
Postat av: Lina

sv: Jo, jag hade innan bloggen raur. se :) Så du har helt rätt!

2010-10-03 @ 20:50:50
URL: http://vardagskvitter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback