Rooligt

Helgen blev trots allt bra och än är den inte slut ;)
Fredagen så var dagen rent ut sagt BAJS!!
I går så städade jag och mot kvällen fick jag hem min gris <3
Kl 3 på natten så fick jag hem en rolig person, kunde inte sluta skratta :)
Dock så somnade personen DIREKT och jag kunde ej sova, snackade lite med Binda som samtidigt gick hem ifrån jobbet och sen nån timma efter så somnade jag.
Kl 10 imorse så vaknade jag och va pigg (trots allt) och hade en mysig morgon :)
På eftermiddagen så gick jag och lillan på bio :) Första gången för henne. Vi såg Prinsessan LilliFee :)
Åt middag hos jenny och vi kom hem för ca 1 timma sen. Grisen sover och jag sitter här.
Tröttheten börjar att komma ordentligen, är sjukt trött!!
Men jag måste plugga lite och sen mys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback