Svammel...

Dagens låt: Pink - Raise Your Glass! :)
Dagens klant: Skar mig i handen TVÅ gånger när jag skulle skiva köttet.
Dagen happy: Hämta ut paketet med alla leksaker i & att jag fick VG i en inlämningsuppgift.
Dagens sad: Att lillan är hos sin pappa =(
Dagens bästa: LILLAN <3

Det känns som att man alltid säger detta
-"Lillan har börjat att säga så roliga saker"
Men de stämmer ju för varje gång man skriver det också, hon blir ju inte mindre och då blir hennes sätt, hennes ord osv större :)
tom dagis har påpekat att hon har en VÄLDIGT livlig fantasi. haha - NO SHIT!!
På vägen hem ifrån ica ex:
Jag fick lov att springa för hennes hundar jagade mig.
Sen skulle hon rädda mig ifrån dem.
Sen var hundarna elaka att hon kastade de ner för trappan.
Sen skulle jag kasta upp mina och hennes fåglar, katter, ankor och hundar upp på garage taket.
Sen ramlade alla ner på marken och några hoppade på mitt huvud.
Då skulle jag ta upp alla och lägga vissa i vagnen, skulle hålla några i koppel och en katt väntade vid porten och en hund gick brevid mig.
Osv osv osv
Fråga mig INTE vart hon får allt ifrån, för de har jag ingen aning om :P
Det är alltid djuren, hennes vänner eller hennes bebisar som hon oftast prata om. 89% av alla heter Mindi.

Idag kom hon till mig, hade med sig ett gossedjur.
-"Titta mamma" och så kastade hon gosse djuret..
-"Ooh my gaad!! Såg du mamma?"

Haha hon är bra rolig den där lillen alltså :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback