Tisdag..

Dagen började som igår - TRÖTT som satan!!
Men visst fan tog jag mig till skolan och gjorde provet ifrån HELVETE också... Ja, de säger väl sig själv hur de gick?!

Strosade hem igen och strax  efter fick jag reda på att Bästa Binda kom till stan ^^
Så ja, de va bara att traska ner till stan igen för att möta henne och Elina. Va nere på stan ett litet tag innan vi gick och hämtade grisen.
Vi satte oss på Bindas förra gård och sen kom Nathalie dit.
Vi snackade men mest så skrattade vi åt barnen som förövrigt lekte SJUKT BRA!
Sen tjatade Binda (like always) att hon var hungrig så ja, hur de blev vet jag ej men alla vi gick till Donken. I raska steg kan jag säga, Binda va allt hungrig. Hahahahahahaha!!!!!

Sen gick jag och grisen hem och jag började städa - de såg ju för jävligt ut här hemma.
Binda kom sen upp och nattade grisen :)

Binda gick precis och jag ska nog sova, skola imorgon igen.
Världens håla som är mellan 10 och 14:45 TACK för den liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback