En torsdag..

Denna torsdag var jag lite "dum" och inte var i skolan. Som sagt förskylning i kroppen och så visste jag att jag bara hade data idag, dvs att jag sitter på stolen och läser boken från 08:30 - 12:00. Och att läsa med huvudvärk, lyckat..
Träffade syrran lite snabbt, sen gick hem. Sen pratades det med Annso så jag gick ner på stan. Köpte även en ny jacka till lillan. De är ju inte riktigt varmt längre.
När vi sen kom hem så har jag gjort rent spisfläkten, kylskåpen och även bakom spisen. Är jag BÄST eller vaaad?! :D
Söta lilla tösen saknar sin pappa =( Hon sa idag att hon skulle till sin pappa imorgon, men de är ju fel fredag. Och så sa hon även att hennes pappa skulle krama henne mycket. Vad gör man då som mamma liksom?!


Lillans nya jacka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback