Ja....

Vi åkte ju ifrån Enköping kl 11 i fredags kväll. De var en seg resa och man somna till lite till och från men hann aldrig riktigt sova. Vi höll på att krocka med en älg, den var några cm ifrån oss. Scary!!!
Vi kom fram till Ullared kl 5 på morgonen. Alla lade sig och sov tänkte då själv göra det men att David började snarka så visste jag att sömnen var utesluten ^^
Tack och lov att andra syrran jobbade natt så jag snackade med henne tills de andra vaknade (kl 6). Bara på den timmen så hade bilarna ökat en massa på parkeringen. För när vi kom så var det ca 7st där sen när de vaknade var de ca 15st.
Sen kom de bara fler och fler, vid halv 7 så ställde i oss i kön in till Ullared (vi va då redan en bit bakot) och kön var SJUKT lång typ 5 min innan de öppnade.
Vi var där inne till kl 11 :) Fick en massa fint med mig hem.
Vi åkte sen till Göteborg för att träffa världens bästa Sanna och hennes dotter Ida. De va riktigt riktigt roligt att Äntligen träffa dom, de var lite mindre än 1½ år vi träffades sist. Ida är ju så super super söt alltså :) Busade runt med henne inne på Ikea :D
Sen bar de av hemåt. Var så trött men kunde inte sova.. Men somnade fort som bara den när jag kom hem.

Idag har jag inte gjort så mycket, varit seg som tusan....
Sen har jag väntat utanför Maxi i 3 timmar, KUL!!!
Ska då aldrig lita på människor igen, de har jag fått klart för mig.
Om jag inte har värsta fobin att åka taxi ensam så skulle jag lugnt ha tagit en taxi efter ca 30 min...
Men fy fan va tankarna snurrade, var rädd att de hade hänt något, speciellt lillan =(

Haha inne på Gekås så köpte jag stål korgar som jag vill ha på min vägg där jag vill ha mitt smink och alla mina nagellack. Jag köpte 4st och trodde de skulle räcka.. HA, trodde jag.. Inte ens halva av mitt nagellack tog upp 2st. Får nog gå ner till Åhelens imorgon och införskaffa mig flera :P

Förlåt Linda, visste att du ville ha ett långt inlägg - här får du. Fast du redan vet om allt ;) hahaha!! Men de sa du aldrig något om...


Nu ska jag hoppa i sängs och krama om Lillan som redan sover där. Idag fick hon de, har saknat henne så sjukt mycket <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback