Påtvingad!! -Bindas Fel!

Ja, Binda och ha tråkigt om kvällarna och tvingar mig att skriva ett blogg inlägg..
Helst ett Låååångt men vad ska man skriva?!
Detta med bloggen har för mig nu helt tappat sin charm, varför??? Ja, de vet nog de mesta.

Förra veckan då jag var tvungen att vara hemma och vabba så kom även Binda och Elina hit. Massa skoj!! Har inte träffat dom på as länge, trots att de flyttade för snart 2 månader sen så har vi inte träffas på AS länge.
De får fan inte gå lika lång tid tills nästa gång!!!!!

Det är rätt mycket nu att göra i plugget.
Ett prov gjort idag, gick självklart BRA. Bara 7 fel :)
Ett prov imorgon, dock är de 08:30 på morgonen. Usch, men känner mig relativt säker ändå.
Sen Måste jag även göra klart uppgiften/uppgifterna(!) Kanske ska sätta mig och göra dom på hålan imorgon?! Eller ja, iaf en...
Suck suck suck...

Inatt hoppas jag F*n att jag kan sova, sömnen har varit helt cp nu i 2 nätter. Jag har gäspat som en TOK men ändå inte fått ron i kroppen att somna in. Snacka om att man ÄR trött...
På lördag ska i till Gekås, wooohoo!! Haha kanske inte den bästa lördagen (Lönings Lördag) haha. Men tur att de är sakerna jag är ute efter och inte folket.


Lillans lekar har blivit så fantasifulla och så roliga att lyssna på :)
Hon ska hela tiden åka till Ica (brukar oftast vara i hennes rum), så hon sätter sig på sin bil och åker till ica. Hon kommer tillbaka och förklarar vad hon har köpt och brukar oftast då få åka tillbaka för att hon har glömt något.
Ibland köper hon även djur. Färgglada djur brukar de vara :)
Hon brukar ge mig dom i handen och be mig klappa dom, när hon sen säger att jag ska lägga ner djuret så antingen så smiter djuret så springer hon efter eller så ramlar det, eller så måste hon spänna fast djuret :)
Hon brukar leka födelsedag OFTA. Hon ger mig en present, jag öppnar och hon förklarar vad det är och sen ska vi äta tårta.
HAHAHA!!
Det roliga med detta födelsedags firandet är att jag faktiskt fyller år snart.
Jag har planerat den dagen ;) Just för att lillan ska känna sig Stor.
Både hon och jag ska baka en tårta dagen innan, förklara för henne att den ska vi äta dagen därpå för att jag fyller år. Syrran kommer då hit, hon får min present (som jag har köpt, haha) och sen ska natta Lillan. Hon kommer då ta med presenten in till hennes rum och säga att hon ska ge den till mig när hon vaknar.
Kommer bli såååå roligt!!! Oavsett vad så kommer nog denna födelsedag vara kvar i mitt minne läääänge! :)

Vad ska man skriva mer?!
Livet flyter på som vanligt, jag klagar inte. För det är inget negativt!
Men de känns inte som att man hinner med vardagen. Dagarna rullar på..
Nu ska jag kolla alla youtube filmer, sen kolla film och förhoppningsvis somna. Har ju fan prov imorgon...


Tack alla ni som finns runt omkring mig.
Ni betyder AS mycket!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback