Tjat :)

Ja, självklart så tjatar Linda om ett nytt inlägg.
Men jag vet inte vad för något jag ska skriva.

Jag köpte idag presenter till min födelsedag. Men det var sårt att hitta något bra.
Självklart vill jag har mycket, men dessa presenter var ju som att Lillan hade köpt de till mig. För de är ju hon som ska ge mig dem. Vill ju inte direkt köpa kläder eller något sånt då.
Det blev en Miranda Nalle, armband och godis :)
Imorgon så ska vi baka tårtan, det blir en chocklad tårta! Mumma!!

Vad mer kan man skriva??! Är helt hjärndöd ju, hahahaha!!

Binda, du får nöja dig såhär sålänge.. kanske kommer på något ikväll att skriva om..

Jo.... Bara JAG som tycker att Jan Helins kampanj "Vi gillar olika" säger EMOT sig själv LITE???
"visa ditt stöd mot främlingsfientlighet" är ju de hans kampanj stå för, men ""Vi gillar olika" hur går de då ihop?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback