Undra..

Undra hur många besöker jag kommer få på min blogg nu?
Brukar ju oftas få ett par till då Han måste buhua sig och få de låta som att de är såååååå synd om han och jag är boven. Då jävlar Swiiiish så stiger besökarna en massa.
Kan redan nu säga, hej och välkomna!
Om du är intreserad av mig? Ja ring mig på 076184705* så kan vi prata ist ;)

Vilken jävla kväll alltså.
En person som jag inte ens har träffat på 4år har mage att stampa på mig (om saker han inte ens har NÅGOT med att göra, för vad jag vet så var han inte ens där.. DOCK! haha)
Och att han ska hålla på sådär så finns de ju bara ett bevis på de, att pucko nr 1 har öppnat sin mun lite för mycket, lite för OFTA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback