Vill inte uppleva detta igen =(

Igår kväll, natt och i morse var nog de värsta jag har varit med om.
Allt började innan 10 på kvällen då jag hör lillan ifrån sitt rum som försökte att ta ett andetag. Kommer in i hennes rum och hennes tårar bara sprutar och då tog hon ett andetag och försökte säger att hon är ledsen. Gick inte så bra då det rasslade som bara den då hon försökte andas.
Jo, hon fick ett krupp anfall.
Men efter att hon hade fått suttit inlindad i täcke och fått frisk luft utifrån så blev de bättre.
Hon kunde strax efter andas bättre men det rosslade fortfarande.
Vågade inte sova då jag vill vaka över henne och se till att de inte händer igen.
Kl 2 på natten så kom all mat upp. Lillan var jätte duktig då jag hade tagit fram skurhinken tidigare och sade att om hon behövde spy så var de i den. (Med tanke på att hon har spytt 1 gång -åksjuka- efter hon va 1år) Så var hon ju SJUKT duktig! Mammas lilla tjej <3

Vid 5 så andades hon jätte fint igen och jag somnade. Idag har jag varit vaken men i sovande tillstånd.
Lillan har feber, rasslar som bara den när hon hostar men har ändå varit pigg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback