Mycket att göra...

Idag är "todo" listan lång, vart ska man börja?
Men tror jag börjar med listan efter Melinda har kommit hit och hämta upp gungelefanten som hon ska få :)
Tänkte först sälja den men sen orkade jag inte hålla på så gav ut den till först till kvarn :D
Vart tog sommaren vägen? Jag ser redan att bladen börjar bli gula och att vindarna är iskalla.
Har det verkligen gått så fort? För trots allt så känns de som att de var igår sist grisen var på dagis. Men hon börjar redan på tisdag. "Tiden går fort när man har roligt" sägs de ju :)
Men trots att sommaren är över så kan jag inte mer än att lääääängta till vintern. Och vi håller nu tummarna på att vintern kommer vara lika fin som förra året. Att snön låg på marken under hela vintern. Sen självklart så är det bara bra saker som kommer efter sommaren :)
Min födelsedag, julafton och sen självklart lillans födelsedag, tänk att min lilla plupp redan blir 4a år. Bara 2år kvar tills hon börjar i skolan =O
Ni som fortfarande går in på min sida dagligen för att kika om de är någon uppdatering, så får ni här något att läsa. Roligt inlägg? Inte ett dugg :P
VARFÖR funkar inte det när jag gör enter??????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback