Att jag aldrig lär mig ^^

Självklart så hamnade jag på DET där jävla forumet igen och ser alla nya saker :P
Här kan jag sitta i evigheter, för att hitta "den rätte" och sen pilla och dona i evigheter.. DOH!
Jag talar just nu om "skrivbordet" på våra kära android mobiler <3

(I JUST LOOOVE MY PHONE!!! Snart får den även en make over på utsidan - vitt sili-skal)
Jag nörden själv har ju rootat telefonen. Kan få tillgång till alla betalnings app, röra allt i telefonen (de som egentligen inte "syns") sen ja utöver det så MÅSTE man ju ha ett SHYSST skrivbord.
Det är nog mest det roliga, att man kan verkligen ändra ALLT, klockan, datum, fotoramar, iconer, dockan osv osv

Såhär ser min telefon ut just nu (Screenshot):

Sida ett (vänster) -
  • batteri status, telefonminne, minneskort  (Ska köpa 16gb) i denna kan man även se CPU och RAM även styra GPS/ljud/ljusstyrka osv
  • Bild på Tösen (tror jag har 4 bilder. Ändrar bild var 5 sek)
  • 4 iconer. Market, Album, Youtube, retro camera
Iconer längst ner är själva dockan som då följer med på alla sidorna.
Sms, Samtal, menyn (där alla programmen är), telefonbok och sen fejjan



Sida två (den jag alltid har framme)
  • Iconen uppe till vänster - Alarm
  • Datum
  • Klockan
  • icon nere till höger är återigen batteriet (haha bat % är ej lika då bilderna inte är tagna samtidigt)


Sida tre (höger) -
  • Bilden på Binda&Nellie och Neo (vet dock EJ varför inte namnet står med under Neos bild). Snabb val att ringa/sms (haha pratar vi OFTA eller?)
  • Google självklart
  • Iconn 1 - Dödar program som är öppna i bakgrunden
  • Icon 2 - direkt till BDB
  • Icon 3 - Ser om de är något nytt på BDB


Ja så ser alltså min ut NU, men efter dagens läsning vet man aldrig hur den ser ut :)
Vill ha en ny dock-icon men ändå inte =/ blala svammel svammel


MOHAHA! :D

Kommentarer
Postat av: Ida

sv: TACK!! : D ♥

2011-01-21 @ 01:12:48
URL: http://kawrtnee.blogg.se/
Postat av: Mixx

Jag vill me ha så i min!!

2011-01-22 @ 14:55:40
URL: http://mixia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback