Bra Fredag!

Lillan blev lämnad på dagis som vanligt och jag har bara varit hemma (lämnade in veckans uppgifter i plugget igår) och slöat och tvättat. Sen hämtade jag grisen på dagis och vi målade lite när vi kom hem.
Sen middag och strax efter kom Sabby med sin son hit. Riktigt trevligt och sjukt länge sen man träffade henne sist.
Lillan somnade direkt när de hade gått och jag har suttit vid datorn och slöat. Ska strax lägga mig i sängen.
Telefonen är på ljudlöst/vibrationslös så imorgon ska jag då fan soova! De kommer säkert bli att jag vakna tidigt för att jag FÅR sova ut, like always.
På söndag blir det IKEA! WOOOHOOO!!

Det var länge sen lillan gjorde Stora framsteg.
När vi målade idag så gjorde hon sin allra första gubbe, oooooh mamma hjärtat smälte!
Sen målade hon gubbar på nästan alla papperna :D

SÅ sött!!! :D

Kommentarer
Postat av: Mixx

så underbart söt :)

det är så kul när dom börjar måla och rita så man ser va det är :P



Nellie är så duktig :)

2011-01-30 @ 12:47:44
URL: http://mixia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback