Lägga tid på annat, kanske?!

Jag läser en viss blogg (nämner ej) som måste ha åsikter om precis ALLT!
Vad man gör med sina barn, vad man sätter på för kläder på sina barn osv osv
Kan man verkligen ha så mycket fritid att man verkligen ORKAR att lägga ner den energin och kraft för att bry sig vad andra gör??

Folk reagerade att tösen har hål i öronen, som hon själv ville ha.
Oh no - hela världen går under.
Vi som vet = Risken för infektion inkommer MYCKET mer strax efter 5års åldern.
Hon kan ta ut de när hon ej vill ha de kvar. De blir små små prickar som visar att man har haft hål. Som om det skulle vara det STÖRSTA man brydde sig om på sin kropp när man blir äldre?! :)
Jag kan tycka de är synd om barnen som blir FAST hållna om de ska ta hål i öronen..
Ett barn ska ALDRIG bli tvingad till att göra saker som de själva inte vill!!!!

Lägg ner energin på barn som far illa istället!!
De barn som knappt får någon mat om dagarna, barn som har för små kläder, barn som FAR illa, de föräldrar som stannar upp ett barns utveckling!


Tösen har aldrig blivit tvingad till något, tösen är välmående men ÄNDÅ är jag världens sämsta mamma (enligt andra) för att tösen har hål i sina öron.
Tacka fan för att jag bara är mamma åt tösen, för hon tycker då att jag är BÄST! :D

Kommentarer
Postat av: saxin

Tycker det är löjligt det där om att folk gnäller om hål i öronen.. Finns en stooor tråd om det på familjeliv.. Patetiskt.. Vill ett barn ha det så ska dom självklart få ha det också ! :)

2011-01-19 @ 20:27:56
URL: http://gravidakossan.bloggplatsen.se/
Postat av: emma

men vaa!!! jag hade också hål i öronen när jag var i Nellies ålder för jag TJATAAADE somfan på min mamma.

att folk orkar gnälla, hade väl varit en sak om du piercat tungan på henne:P

2011-01-19 @ 22:50:41
URL: http://roxxxylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback