Torsdag...

Vart har veckan tagit vägen? Jag som knappt har kollat in skolans uppgift för denna vecka - DOH!
Men ska bara nu göra en snygg layout och fixa så de ser ut som en tidnings blad liknade... Sen är de lite till men ja, de hinner jag med =)
Hämtade ut mitt H&M paket igår, måste dock skicka tillbaka 2st saker då jag ej vill ha den färgen utan stannar kvar vid Rosa ett tag till iaf :)
Ska snart ta fram dammsugaren och köra ett varm i LGH och sen gå ner till ica för att skicka paketet och handla liten lunch. Ska ju stor handla lite senare idag :)

Grisen är hemma ifrån dagis då hon ej ville gå imorse och jag var så trött så tyckte de var HELT okej :)
Hon haar klätt av sig alla kläder och dansar nu i min säng. haha! Hon är bra knäpp den där lille :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback