"Tror du på spöken?"

Skriver sms med en killkompis och så kom vi in på de som hände igår och kom även in på DEN natten med lillan.
Fick frågan ifrån han "Tror du på spöken?". Gör jag det? Gör jag de inte?
Han tror ha sett något. Jag har inte sett eller varit med om något själv så jag kan inte helt svara på den fråga.
Men jag TROR faktiskt att lillan såg något DEN natten. Hur natten var, hur mycket hon ändrades efter Den natten, hur mycket hon har pratat om de och man ser skräcken i hennes ögon, men speciellt nu efter hon var med sin pappa och träffade hans speciella kompis och sen dagen efter det, helt annorlunda. Lillan blev som hon var innan Den natten.
Visst kan lillan prata om det som hände, men utan rädsla i rösten och säger alltid oftast efteråt "Neeej, bara du och jag är ju".
Men minnet som lillan har, hon kan fortfarande förklara när Gismo var hos veterinären (ca 2 år sen). Så är jag inte förvånad att hon fortfarande pratar om de som hände.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback