Våld? Feminist? osv...

Åter igen så hamnade jag på LadyDahmer?!´s blogg, de inlägget hon skriver om hur hon ska uppfostra sin son till att inte bli våldtäksman osv osv.. (Åter igen, alla pojkar som blir uppväxta som pojkar blir våldtäksmän...tydligen)
De var någon i kommentarsfältet som skrev att de är inte männen som gör våld, utan människor.
De höll hon självklart inte med om....
Om vi se oss runt i världen där åren inte har ändras som här i Sverige ex, så visst då är de männen. Sönerna i deras länder blir uppväxta med ett vapen i handen medans döttrarna uppväxt i köket och ta hand om familjen.
Men nu lever vi i Sverige och se efter hur vi har det här..
Så många ggr man fick höra/såg på när "tjejkompisarna" spöade på andra tjejer, hur många ggr man fick höra TJEJERNAS ord. Men tydligen så är de inte så, de är BARA de med en kuk mellan benen som är våldsamma..
Att vissa tjejer har dålig självförtroende osv är INTE männens fel, DOM har inte skapat sterotypen utan de är vi med en fitta mellan benen.
Så jag undrar egentligen hur man kan vara så emot Män när de är vi tjejer som gör oss själva illa.
De är vi som säger att man Måste vara smal, man Måste ha stora tuttar osv.
Sen visst, vissa killar gillar stora tuttar. Men jag kan lova att jag gillar vissa saker mer än andra på killar också.
Jag kollade för några helger sen på en ståuppare som berättade att han och några polare hade varit på klubben och såg en brud där halva brösten och rumpan hängde ut för att hon hade så små kläder.
Tjejen blev arg och sa att de inte fick titta för att hon inte var någon hora.
Sen drog han ex. Om han var utklädd till polis och så kom de en fram till han och bad han komma för att de var bråk som hände där borta och han säger då "Bara för att jag är utklädd till polis så behöver de inte betyda att jag är en"
Sååå sant som de är sagt, ni brudar som går är utklädda till horor, inte konstigt att folk tror att ni är de då..
Kolla in Denna video [Klick, Klick]
Men detta finns ju inte, de är BARA män som slåss..
Det är BARA män som våldtar och sårar..
Läs boken "Hur kunde hon?" där en tjej blir våldtagen av sin MOR, styvpappa, FARMOR, farfar osv...
Men va? De har väl en fitta mellan benen, hur går de till?
Eller som pedofilen som går runt här i Enköping, OJ då hon har en fitta mellan benen då kan hon ju inte vara pedofil.
Är de jag eller är dom som är hatar MÄN som inte ser den riktiga världen?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback